טווח מחיר: מ- 2,000 ₪ עד 50,000,000₪
גודל: מ- 10 m2 עד 1,000 m2
מאפיינים נוספים
שאלות ותשובות נפוצות
Shape

FAQ

אנחנו כאן כדי לעזור לך עם כל שאלה שיש לך

יש הרבה סיבות למה חשוב לפנות למתווך מקצועי לפני פרסום הנכס שלכם.

* הבנת מצב שוק הנדל״ן, הכרת המתחרים עם מאפיינים דומים ועסקאות אחרונות הדומות לביתכם. על הבסיס נתונים אלו, בניית מחיר השיווק הנכון למקסום התוצאה של מכירת ביתכם.
* מידע חשוב בנוגע להכנת הבית למכירה כגון עבודות קוסמטיות נכונות ומדוייקות אשר יעזרו לקונים הפוטנציאלים להתחבר לבית ויקלו על תהליך מיקסום הצעותיהם.
* בדיקה משפטית. לדוגמא, מצב רישום הבית, האם ישנם חריגות כלשהם, טעות סופר וכדומה.
* סימולציה בנוגע למיסוי מקרקעין וכל ההוצאות הנלוות (כמה כסף ישאר לנו לאחר המכירה). במכירה ישנם שני סוגי מיסוי: מס שבח והיטל השבחה.
* מידע חשוב בנוגע לכלי שיווק העומדים לרשותנו.
* הבנת פלחי השוק המתאימים לביתנו.
* עוד מידע חשוב הקשור לתהליך.

ראשית, חשוב להבין מה זה בלעדיות. בלעדיות נמצאת בכל עולם העסקים. דוגמא שכיחה, יבואן המייבא מותג לארץ מסויימת שווה לו להשקיע הרבה מאד כסף במודעות המותג אך ורק אם הוא היבואן הבלעדי ! אין טעם להשקיע כספים בפרסום,יחצנות, פרסומות ולהפוך את המותג ליוקרתי כאשר ישנם עוד יבואנים מקבילים לאותה ארץ שאינם משקיעים את הכספים האלה. כלומר, יבואנים מקבילים יקטפו את הפירות שאותו יבואן השקיע ולכן עסקה זו אינה משתלמת עבורו. אותו הדבר כאשר מדובר על מתווך מקצועי העובד בבלעדיות עבור מכירת ביתכם. מניסיוני אני יודע בכדי למקסם את התוצאה (מחיר העסקה) כל המרכיבים חייבים להיות מדוייקים כגון שיווק רחב ומדוייק, צלם מקצועי וסרטון תדמית לבית, חבילות פרסום מהמתקדמות בשוק (פייסבוק, אינסטרגם, גוגל, מדל״ן וכדומה), בניית תיק נכס אשר יוגש לקונים פוטנציאלים עם כל המידע אודות ביתכם, ראיית האינטרס של הלקוח (המוכר מעל לכל), שמירת קשר עם כל הלקוחות שביקרו בנכס ויצירת תחרות בין הקונים הרציניים ושיתוף פעולה עם כל המתווכים.

כאתם מייצגים את עצמכם מול מוכר פרטי ברור שההצעה שתתנו למוכר היא הרבה פחות מתחת מהמחיר שהוא מבקש. לדוגמא, מוכר שחושב שהדירה שלו שווה 2‪.‬5 מיליון יבקש עבורה 2‪.‬7 מיליון, אם הדירה מתאימה לכם ואתם מאד אוהבים אותה אתם בטוח תציעו לו 2‪.‬5 מיליון כי אתם גם תשמרו לעצמכם כמה קלפים למשא ומתן. כשהמוכר לא מוכן לקבל את ההצעה וחושב שמגיע לו יותר ומסרב לה, אם אתם באמת אוהבים את הדירה אתם תשפרו את ההצעה ל2‪.‬55 מיליון. מה המוכר למד מהתהליך הזה ? כשהוא כל פעם מסרב להצעה שלכם אתם חוזרים עם עוד כסף. כשאתם עובדים עם מתווך מקצועי הסיפור אחרת לגמרי. על בסיס הידע והניסיון יש לנו את היכולת להבין את מצב הנכס בשוק, אילו הצעות יש למוכר, גישוש איפה הקו האדום שלו (המוכר משתף אותנו יותר מאשר את הקונים כי בין הקונה למוכר יש ניגוד אינטרסים) וכיוון המשא ומתן להצעה אחרונה של Take it or leave it.

כשמתווך מוכן לעבוד בחינם, המוכר צריך לשאול את עצמו כמה שאלות:
* אם הוא לא גובה מהמוכר עמלה אז הוא בטוח גובה עמלה מהקונה (אף אחד לא עובד לשם שמיים), אז את מי הוא מייצג בעסקה ? את המוכר ? הרי הוא אינו משלם לו. הוא יותר מייצג את הקונה מאשר את המוכר.
* אחד הכלים החשובים למיקסום תוצאת המכירה היא שיתוף פעולה בין מתווכים. מצב זה אינו יכול להתקיים כשלמתווך של המוכר אין עמלה מהלקוח שלו (הפסדת שיתוף פעולה עם כל המתווכים באזור, הדבר אומר שלעולם לא תוכלו להגיע לכל הקונים בשוק).
* לקוחות הלוקחים את הייצוג שלי במכירה, המרכיב הגדול והעיקרי בשירות שלי הוא הניסיון, הידע והיכולת לעמוד על המקח. מתווך שלא יודע לעמוד על המקח בעמלה שלו (שהיא הפרנסה שלו) בטוח לא ידע לעמוד על המקח במחיר העסקה שלך. ככל הנראה מדובר במתווך שיודע למכור בזול כי את השירותים שלו הוא מוכר בזול.

כאשר אתם עובדים עם הרבה מאד מתווכים אין מתווך אחד שמייצג אתכם. כל מתווך מייצג את העסקה שהוא מציע לכם ולא מייצג את האינטרסים שלכם בעסקה. כשאתם עובדים עם מתווך אחד הוא מבין את הצרכים ואת יכולות הכלכליות שלכם, רואה את האינטרס שלכם מעל הכל. בנוסף, במשא ומתן הוא מייצג אתכם ויעשה הכל להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

מבטיח לכם אחרי שתפגשו איתנו אתם תדעו בדיוק למה 

השוואה