טווח מחיר: מ- 2,000 ₪ עד 50,000,000₪
גודל: מ- 10 m2 עד 1,000 m2
מאפיינים נוספים

תיווך בהרצליה. איך לבחור סוכן נדל״ן

שתף את המאמר >>

אז איך באמת נכון לבחור את המתווך הנכון בשבילכם 

1. לפני הכל חשוב להבין איך עולם התיווך בהרצליה עובד 

הסף קבלה לתחום התיווך מאוד נמוך ולכן יש הרבה מתווכים שלא יהיה להם יותר מידי ערך בעסקה שלכם. לכן, חשוב לבדוק את מתווכים המועמדים לקבלת העבודה, כמובן וותק בתחום למתווך עם נסיון עשיר יהיה ערך מוסף גבוה בייצוגכם בעסקה. חשוב לציין שכמות האנשים שנכנסים לתחום ונפלטים החוצה גבוהה מאוד ולא תרצו שיתגלחו על הזקן שלכם. 

2. חשוב לעבוד עם מתווך העובד באזור העסקה שלכם (קניה או מכירה)

ידע על השוק המקומי ברמת השכונה, הרחובות, בתי ספר, ביקושים ועוד הוא קריטי לכל השלבים בתהליך (הכנת הנכס, תימחור, שיווק ומו״מ). לכן, ההבדל בין לעבוד עם מתווך מקצועי מקומי לבין מתווך שילווה אתכם בכל עיר שתרצו הוא משמעותי בתהליך המכירה וגם בתוצאה הסופית (מחיר סגירת העיסקה) 

3. חשוב מאוד לעבוד עם מתווך שעובד ממשרד ולא עובד מהבית 

דבר ראשון מתווך שמכבד את עצמו לב העסק שלו יהיה מקום נטרלי ולא חדר בדירת המגורים שלו. בנוסף, משרד עם חדר ישיבות מאפשר לפגוש את הלקוחות בסביבה עסקית והחשוב ביותר באופן סטרילי ונטול הפרעות לפגישות מו״מ וסגירת עסקאות (מדובר בפגישות רגישות בסכומים גבוהים).

4. תיאום ציפיות בנוגע למחיר שיווק ומחיר סגירה – הערכת שווי 

איך שהמתווך מציג את המחיר שיווק המומלץ לביתכם מאפשר לכם ללמוד עליו הרבה ויכול מאוד לעזור לכם לבחור את האיש מקצוע שילווה אתכם בתהליך. לכן, מומלץ להיפגש לפגישת עבודה (לא פגישה על רגל אחת) עם שלושה מתווכים ויותר כדי להגדיל את הסיכויים להגיע למתווך הנכון 

5. בדיקת יכולות וכישורים 

חשוב להקשות על המתווך ואף רצוי לשאול שאלות קשות מהסיבה הפשוטה אם המתווך לא ידע להתמודד אתכם ברור שלא יצליח להתמודד עם הקונה שלכם שזה החלק היותר מאתגר בתהליך

6. אסטרטגיית המכירה של המתווך  |לשאלות נוספות למה לעבוד עם תיווך בהרצליה לחצו

תכנון מדויק ונכון של תהליך המכירה מתחיל הרבה לפני פרסום הנכס ויחד עם הירידה לפרטים הקטנים מובילה לתוצאה המקסימלית עבורכם.   אסטרטגיית המכירה בשלבים הבאים: הכנת הנכס למכירה (כמובן בגדר ייעוץ), בדיקת הנכס, קביעת מחיר שיווק מדויק ושיווק . חשוב מאוד לדעת באילו כלים שיווקיים נעזר המתווך שלכם ופירוט נוסף של אסטרטגיית שיווק שלו.

7. בפגישה עם זוג מתווכים כשאחד מהם נותן תשובות לכל השאלות שלכם וראיתם ערך בדרך ובאסטרטגיה שלו, נותן לכם רושם לנסיון רב ומקצועי מהשני (מהשותף שלו). חשוב לשאול מי מבין השניים יהיה זה שיעבוד על מכירת ביתכם . מהסיבה הפשוטה שברוב המקרים בעצם נפגשתם עם בעל משרד או סוכן וותיק המלווה סוכן צעיר, מה שקורה שהסוכן הצעיר הוא זה שיעבוד על מכירת ביתכם. בעסקאות מקרקעין חשוב מאוד לעבוד עם בעל מקצוע שראה ועשה הרבה עסקאות.

8. אם אתם מוכרים נכס חשוב מאוד לעבוד עם סוכן שעיקר העבודה שלו היא ייצוג מוכרים ולא עם סוכן שעיקר העבודה שלו היא ייצוג קונים, משתי סיבות עיקריות, ברוב המקרים מראה על סוכן צעיר בתחום שאין לו לקוחות מוכרים והסיבה השניה בגלל שרוב או כל העבודה שלו היא ייצוג קונים, השקפת העולם שלו בתחום היא נוטה לכיוון הקונים והכלים שרכש בדרך הם כלים לצד קונה להוריד מחיר ולא כלים למקסום המחיר.

רוצה לדעת כמה הבית שלך שווה בהרצליה?

קבל דוח מפורט לבית שלך מסוכני נדלן עם ניסיון עשיר במכירת נדלן בהרצליה

אנו מעניקים לכם מהידע שצברנו למעלה מ17 שנים בתחום הנדלן בהרצליה בחינם!

השאר עכשיו שם וטלפון בטופס ונחזור אליך ביום העסקים הקרוב כדי לענות על כל שאלה

השירות ניתן ללא עלות וללא התחייבות לנכסים בהרצליה בלבד!

מאמרים נוספים

למכור נכס במחיר מקסימלי

רוצים למכור את ביתכם במחיר המקסימום שאפשר לקבל בשוק היום ? בואו לגלות שיטה שעובדת לנו כבר לא מעט שנים   מנסיון של שני עשורים בשיווק

כמה הבית שלי שווה ?

שאלת השאלות כמה שווה הנכס שלך אם אתם רוצים לדעת כמה נכון לבקש וכמה אפשר לקבל עבור ביתכם ריכזנו לכם כמה צעדים שיעזרו לכם להבין

השוואה