טווח מחיר: מ- 2,000 ₪ עד 50,000,000₪
גודל: מ- 10 m2 עד 1,000 m2
מאפיינים נוספים

כמה הבית שלי שווה ?

שתף את המאמר >>

שאלת השאלות כמה שווה הנכס שלך

אם אתם רוצים לדעת כמה נכון לבקש וכמה אפשר לקבל עבור ביתכם ריכזנו לכם כמה צעדים שיעזרו לכם להבין מה המחיר הנכון לבקש ובכמה אפשר לקבל עבור ביתכם

default

בשלב הראשון חשוב להשיג את שלושת המסמכים של ביתכם: נסח טאבו, היתר (גרמושקה) ותשריט הבית

נסח טאבו: מראה את מצב רישום הבעלות ומצב רישום הנכס.

היתר (גרמושקה) : מראה לנו אם הנכס בנוי בהתאם להיתר או שישנם חריגות.

תשריט הבית (המשותף): מזהה לנו את הנכס בתשריט וההצמדות של הנכס.

המצב הרישומי יכול להשפיע על תהליך המכירה וכמובן גם על השווי של הנכס.


לאחר שבדקנו את כל הניירת של ביתנו (מומלץ לבדוק עם אנשי מקבצוע), הגיע הזמן להכיר את השוק ואין דרך טובה יותר מללכת לראות את כל הנכסים בשכונה שלכם שמתחרים בביתכם. לדוגמה אם אתם רוצים למכור דירת ארבעה חדרים אז חשוב ללכת ולראות את כל הדירות ארבעה חדרים בשכונה שלכם המתחרות בביתכם ולאסוף את כל המידע בנוגע לעסקה כגון מחיר שיווק, המחיר שאפשר לסגור, כמה זמן פינוי דורש המוכר, תנאי תשלום, כמה זמן הנכס בשוק, האם היה שינוי במחיר המבוקש, כיווני אוויר, האם הנכס שקט או רועש, רמת גימור, חלוקת חללים, נוף ועוד מידע בנוגע לעסקה המוצעת המתחרה בביתכם.

המידע שאספנו בנוגע למתחרים מלמד אותנו מה הנקודות החזקה או החלשה בנכס שלכם ביחס למתחרים ועוזר לנו לדייק את מחיר השיווק.


רוצה לדעת כמה הבית שלך שווה בהרצליה?

קבל דוח מפורט לבית שלך מסוכני נדלן עם ניסיון עשיר של למעלה מ17 שנה בהרצליה

השאר עכשיו שם וטלפון בטופס ונחזור אליך ביום העסקים הקרוב כדי לענות על כל שאלה



לאחר שלמדנו על הנכסים המוצעים (המתחרים) בשכונה של ביתנו ודייקנו את המחיר המבוקש הנכון לביתנו, הגיע הזמן ללמוד על העסקאות שבוצעו בשכונתנו בנכסים עם מאפיינים הדומים לביתנו, בעצם כמה קונים שילמו על נכסים דומים לביתנו בשכונה.

נתמקד בנקודות העיקריות המאפשרות לנו ללמוד על השוק בסביבת ביתנו מהעסקאות שנסגרו:

חשוב להתמקד בעסקאות שבוצעו בשבעת החודשים האחרונים (עדיפות לעסקאות האחרונות) כמובן מאוד תלוי בכמות עסקאות הדומות לעסקה שלכם שהיו בשכונה.  

 חשוב לאסוף עוד מידע על אותם עסקאות שנסגרו, לדוגמה אם אתם יודעים שמתווך סגר את העסקה חשוב ליצור איתו קשר ולקבל ממנו עוד מידע שלא מופיע ״ברשות המיסים מידע נדל״ן״, אגב מתווכים ישמחו לספק לכם את המידע אודות המכירה כגון כמה זמן הנכס היה בשוק, האם נעשה שינוי במחיר המבוקש, כמה זמן פינוי קיבל המוכר, מצב הדירה (משופצת משודרגת ועוד..), האם היה נוף מיוחד, האם הדירה הייתה שקטה או רועשת ועוד.

העסקאות שבוצעו בשכונה מאפשרות לנו לראות את הפערים בין המחיר המבוקש למחיר סגירה, הבדלים בין הקומות ועוד מידע חשוב.

לסיכום מחיר מבוקש מדוייק מקצר את זמן המכירה ומעלה את הסיכוי למקסום התוצאה ולכן חשוב מאוד לפני פרסום ביתכם למכירה להשקיע בזמן מחקר לדיוק תג המחיר של ביתכם.

תימחור מקצועי נשען בשלושים אחוזים על העסקאות שנסגרו ושבעים אחוזים על המתחרים לביתכם וזאת מהסיבה הפשוטה שהדירות שנמכרו כבר אין אפשרות לקנות אותן אבל המתחרים לביתכם נמצאים וזמינים, והקונים הרציניים בשוק מתלבטים בין הדירות המוצעות בשוק ולכן, חשוב מאוד לפני יציאה למכירה ללכת ולראות את כל המתחרים ולהכיר את החוזקות שלהם ביחס לביתכם ואת החולשות שלהם ביחס לביתכם.

אם אתם רוצים לקבל אומדן מהיר בנוגע למחיר מבוקש עבור ביתכם תוך חצי שעה לחצו על הקישור או השאירו פרטים וניצור עמכם קשר. לחצו על כמה שווה הבית שלך בהרצליה

רוצה לדעת כמה הבית שלך שווה בהרצליה?

קבל דוח מפורט לבית שלך מסוכני נדלן עם ניסיון עשיר במכירת נדלן בהרצליה

אנו מעניקים לכם מהידע שצברנו למעלה מ17 שנים בתחום הנדלן בהרצליה בחינם!

השאר עכשיו שם וטלפון בטופס ונחזור אליך ביום העסקים הקרוב כדי לענות על כל שאלה

השירות ניתן ללא עלות וללא התחייבות לנכסים בהרצליה בלבד!

מאמרים נוספים

למכור נכס במחיר מקסימלי

רוצים למכור את ביתכם במחיר המקסימום שאפשר לקבל בשוק היום ? בואו לגלות שיטה שעובדת לנו כבר לא מעט שנים   מנסיון של שני עשורים בשיווק

כמה הבית שלי שווה ?

שאלת השאלות כמה שווה הנכס שלך אם אתם רוצים לדעת כמה נכון לבקש וכמה אפשר לקבל עבור ביתכם ריכזנו לכם כמה צעדים שיעזרו לכם להבין

השוואה